klovern.blogg.se

Början på något nytt..

Publicerad 2015-04-26 12:43:00 i Allmänt,

Så, då var det äntligen dags att börja resan. Resan mot (förhoppningsvis) ekonomiskt oberoende och rikedomar(klöver), men framförallt mot en större kunskap kring ekonomi och sparande!

Bloggen kommer att fungera som ett slags bollplank eller vägg där jag luftar mina idéer och reflektioner kring allt som rör privatsparande och ekonomi. Min tanke är att jag ska kunna gå tillbaka (om många år), och kunna läsa vad jag skrev och tänkte i tidigare dagar genom att dokumentera genom denna blogg. Så, tillsammans hoppas jag att vi utvecklas och uppnår samt sprider mer kunskap kring sparande och ekonomi. Håll till godo!

/Klövern

Kommentarer

Postat av: test

Publicerad 2015-04-26 13:10:19

test

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela